18 Şubat 2014 Salı

Lancome Teint Visionnaire




Merhaba Kızlar ... 

    Bugün ilk yazımda sizlerleyim , umarım hepinizi bu anlamda da mutlu edebilirim , herhangi bir kusurum olursada şimdiden affola :) 

 Eveeettt ilk blog yazmanın heyecanı ile hemen tanıtacağım ilk ürüne geçelim :) 

   Veeee karşınızda lancome teint visionnaire ..! Beni instagramdan takip edenleriniz bilir bu fondoteni nasıl ayıla bayıla tanıttığımı , şimdi daha da yakından tanıyalım ürünü.

 Kusursuz cildin yeni vizyonu olarak tanıtılan bu fondotenin amacı cildi kusurlaştırırken aynı zamanda iyileştirmek .. 


TEINT VISIONNAIRE mükemmel kapatıcılık ve doğal bir görünüm sunmak amacıyla 2 adımda kullanılan bir fondotendir. İlk olarak fondotenin kapağında bulunan yüksek kapatıcı özelliğe sahip düzeltici , ikinci olarakta cilt kusursuzlaştırıcı fondoten . 
 
1. Kapatıcı özelliğe sahip düzeltici: 
- Kızarıklık, siyah nokta , koyu halkalar gibi çeşitli istenmeyen görünümleri anında azaltmak amacıyla yüzün tercih edilen bölgelerinde uygulanan kremsi ve uzun süre kalıcılığını koruyan bir yapıdadır. C vitamin kompleksi ile zenginleştirilerek siyah nokta ve koyu lekelere karşı etkinliği artırılmıştir.

2.Cilt Kusursuzlaştırıcı Fondoten:

Yeni pigment kazanım işlemi sayesinde Teint Visionnaire homojen bir şekilde sunduğu kapatıcılığı ile doğal mükemmellikte bir sonuç yaratır. Hafif yapıdaki sıvı kısmı Visionnaire cilt bakım serumunda da kullanılan ve 10 yıllık bir araştırmanın sonucunda Lancôme tarafından keşfedilen LR2412 molekülünden %2 konsantrasyon oranında içererek cilde bakım yaparak katkı sağlar. Kullandıkça cildinizde bir değişim* gerçekleştirerek siyah noktalar, gözenekler ve kırışıklıkların görünümünde azaltıcı etki yapar ve pürüzsüz, aydınlık ve homojen bir cilt tonu kazandırır.

 Düzenli kullanıldığı takdirde cildi onardığıda tespit edilmiştir . Peki böyle mucizevi bir ürün nasıl uygulanıyor ? 
 Son derece basit bir uygulamaya sahip , yüksek kapatıcı özelliğe sahip düzelticiyi sadece lekelerinizin üzerine uygulayın ( parmaklarınızla yapabilirsiniz) ardından fondoteni (2 pompası bana yetiyor) elleriniz ya da fırça yardımı ile cildinize uygulayın.Uygulamayı yüzünüzün iç merkezinden başlamak kaydıyla dışa doğru hareketler yaparak tamamlayın. 

Şimdide benim sorunlu cildimi nasıl kapattığını gelin hep birlikte görelim :) 
İşte böyle kızlar , ben karma bir cilde sahibim , bende sivilcelenme yapmadı ayrıca gün içinde akma , dağılmada olmuyor , cildi yağlandırmıyorda ..Ben hiç bir olumsuz yönünü görmedim. Eğer sizde benim gibi kusursuz aynı zamanda iyileştirici bir fondoten arıyorsanız mutlaka deneyin derim :) 

Önemli uyarı : Denemeden lütfen almayın !!

 Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın, hoşçakalın :)) 


Instagram : @makyajmeraklisi

8 yorum:

  1. Basarilarinin devamini diliyorum. Blogunu severek takip edicem.instagramda oldugu gibi.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Teşşekür ederim canım benim çok teşşekür ederim :))

    YanıtlaSil
  3. Bayildim mükemmel cok ihyiyacim vardi boyle birseye ve yeni blogunuz hayirli olsun :))

    YanıtlaSil
  4. Çok teşşekür ederim:) umarım yararım dokunurrr

    YanıtlaSil
  5. Hayirli ugurlu olsun sevindim
    Simdi senin tavsiyenle ysl alacaktim sivilce yapmaysn ve parlaklik veren diye simdi acaba bunu mu alsam diyorum. Nede olsa biraz gunes lekesi var yuzumde

    YanıtlaSil
  6. Canım ikiside harikalar :) bence ikisinide dene hangisi hoşuna giderse onu al:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ok cnm.Eee yazilarin devami nerde instagramdada makyaj pek paylasmiyorsun artik senden ricam nemlendirici olarak neler kullanabiliriz makyaj temizliginde neler kullanabiliriz vs vs paylasmani bekliyorum.

      Sil
  7. Canım bu aralar çok fazla yoğunum ama elimden geldiğince beklentilerinizi karşılayıp yazılar paylaşacağım:)

    YanıtlaSil